Familjen!



Nästan så att man får glädjetårar! Fy fan! Helt sjukt jävla underbart!
Vet knappt vad jag ska skriva!
Gå på Familjen med Tanya är helt oslagbart! Finns inte ord!
Nej jag vet helt enkelt inte vad jag ska skriva om denna upplevelse!
En upplevelse som man inte kan beskriva helt enkelt utan måste upplevas!
Familjen kommer alltid finnas i mig!<3

Åkte iväg till stallet vid 6 tiden
Inte ridit på hela sommaren! Och det kan jag säga att det kändes!
Kommer ha en galen träningsvärk imorgon! Men skönt att ridningen kommit igång igen!
Fick rida en ny häst som hette Sir Gilbert! Han var riktigt jävla snygg alltså!
Men oj va stor han kändes.. Så sjukt stora steg han tog! Men oj så fint jag fick han att gå!
Han blev lite stark ibland och lite lazy men annars var han en otroligt välutbildad häst!
Nee han gillar vi starkt alltså! + den nya ridläraren! Och den nya ridgruppen!
Allt är bara + denna kvällen! Haha fy fan va glad jag är nu!!!!!!

Och imorgon taggar vi för fest!! Jag, Wallan och Tesan! Förferre hos mig och sen piren kanske?
Det kommer bli galet bra och jag kommer vara på ett sånt jävla toppen humör!!
För på lördag ska jag på Winnerbäck!!
Helt tokigt bra vecka det här!

Får se om jag kommer kunna somna nu efter kvällens bravader..
Ska försöka!

Ciao!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0