Äppelpaj!



Yes, idag fick jag för mig att jag skulle göra äppelpaj..
jag menar, nått gott måste man väl kunna göra av våra äckliga äpplen?
Ja den luktar ju gott iallafall, får vänta tills mamma och pappa kommit hem så de får smaka..

Ställde klockan på12.00 för att inte vara nyvaken när de kommer hem..
Men de skulle visst ta 15.15 färjan hem.. Så jag hade ju kunnat sova tills nu..
Men så blev det inte.. Jag är duktig och sover inte till klockan 15.00!

Skjutsade min älskling till jobbet idag eftersom hennes "bakfulla" pojkvän fortfarande hade alkohol i blodet.
In my ass att du hade!;) Han är bara lat som en gris.. höhö

Nu har jag inte hunnit så mkt mer..
Ska lägga mig och kolla på Sagan om Ringen nu..
Sjukt längesen jag såg på dom filmerna..

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0