12.30



Nyvaken inte nyknullad..^^
Har en djävulsk träningsverk i benen och nu har de somnat.
Vet inte hur länge jag var uppe igår men jag sov som en stock till halv 11, somnade om,
vaknade halv 12, somnade om och vaknade halv 1.. Det var faktiskt riktigt skönt att sova.
Bara det att jag vaknade av att regnet slog mot mitt fönsterbleck.. Irriterande som tusan..
Så vad ska man göra idag mer än att sitta och dega i det här pissvädret?
Funderar på att åka ner och sola faktiskt, men jävlar vad varmt det blir!
Men det får man stå ut med om man vill bli brun
Finns inte så mkt mer att skriva förtillfället.. Fast det gör det säkert inte senare heller^^


Kommentarer
Postat av: Wallan

Haha va fan har du träningsvärk för ?!?

Btw stavas träningsvÄrk med Ä - inte ;)

Sorry kunde inte låta bli!

2008-08-10 @ 23:22:33
URL: http://walliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0